JavaScript is not enabled!...Please enable javascript in your browser

جافا سكريبت غير ممكن! ... الرجاء تفعيل الجافا سكريبت في متصفحك.

انا ياما ظلمت وجيت ع حد  -->
انا ياما ظلمت وجيت ع حد 

انا ياما ظلمت وجيت ع حد 

انا ياما ظلمت وجيت ع حد  ربنا جزاني 100 سد وسد  قولت خلاص تعبت يادنيا  والرد كان انت مرحمتيش حد  لازم تشوف عذابي شوية  ما انت الي ظلمت بجد قولت خلاص توبت ونويت  ومن انهاردة انا صليت  وفي القران مسكت قريت  فوضت ليك…

فكر-fak2r



انا ياما ظلمت وجيت ع حد 

ربنا جزاني 100 سد وسد 

قولت خلاص تعبت يادنيا 

والرد كان انت مرحمتيش حد 

لازم تشوف عذابي شوية 

ما انت الي ظلمت بجد

قولت خلاص توبت ونويت 

ومن انهاردة انا صليت 

وفي القران مسكت قريت 

فوضت ليك امري يارب 

خلاص يارب مش هظلم حد



تعليقات
  1. اجمل حاجة التوبة جميل احساسك

    ردحذف
  2. ايهاب توفيق انا ياما شربت مرار الصبر بالشكل الجديد بس كشفتك كدا هههههه ^_^

    ردحذف
  3. الردود
    1. ظرف وانتهي والحمدلله لم يتقرر تاني بحياتي

      حذف

إرسال تعليق

تذكر قوله تعالى:
(( مَا يَلْفِظُ مِنْ قَوْلٍ إِلَّا لَدَيْهِ رَقِيبٌ عَتِيدٌ)) ‏